Brandul TÜV®
Protejat internaţional: Brandul TÜV
Ştiaţi că....
TÜV este unul dintre cele mai renumite branduri germane, după cum studiile au arătă în mod repetat în timp. Cele litere au devenit sinonim pentru siguranţă şi certitudine, încredere şi imparţialitate. Organizaţiile TÜV asigură faptul că aceste principii se aplică nu numai în Germania ci şi în întreaga lume. Brandul face totul mai uşor deoarece asigură recunoaşterea sau, în termeni mai simpli, ştim imediat cu cine facem afaceri şi ce fel de servicii şi obiective sunt specifice companiei în cauză. Însă acestea pot funcţiona numai dacă utilizarea numelui brandului este în fapt restrânsă la acele companii care au fost înregistrate. Brandurile trebuie protejate în interesul atât al consumatorilor cât şi al companiilor. Ca şi celelalte organizaţii TÜV şi asociaţia lor Vd TÜV, TÜV SÜD întreprinde orice efort pentru a menţine şi a consolida protecţia brandului TÜV.
Protecţie extinsă a bradului în întreaga lume
Brandul TÜV este marca organizaţiilor germane TÜV şi pot fi folosite numai de către acestea sau subsidiare, respectiv nu poate fi folosită în sens metaforic în politică sau alte dezbateri, ori în sintagme cum ar fi “educaţie TÜV” sau “donaţie TÜV” pentru a indica calitatea generală a examinării procesului educativ, caritatea organizaţiei etc. Brandul TÜV este înregistrat la Biroul German de Patente şi Mărci Comerciale (DPMA) şi al Biroul pentru Armonizarea Pieţei Interne (OHIM) şi la numeroase birouri de mărci comerciale din străinătate, bucurându-se astfel de protecţia legală în aproape fiecare ţară din lume.
TÜV SÜD a definit acest brand suplimentar, adăugându-i caracteristici care-l fac şi mai distinctiv pentru organizaţia proprie.